اخبار

ارائه گواهینامه پذیرش به داوطلبان آزمون دکتری جهت مصاحبه:

🕔 26 اسفند 00

در راستای سوالات مکرر پژوهشگران‌گرامی در زمینه صدور گواهی پذیرش مقالات پذیرفته شده به اطلاع می رساند پژوهشگرانی که مقالات خود را به کنگره ارسال و در ادامه روند داوری مقاله آنان پذیرفته شده ( با درخواست داوری زودهنگام) و پس از آن ثبت نام نهایی خود را تکمیل نمایند، بلافاصله گواهی رسمی مبنی بر پذیرش مقاله به پنل شخصی، منوی گواهینامه ارسال خواهد شد که جهت ارائه به مصاحبه دکتری و نیز اخذ نمره پایاننامه قابل استفاده می باشد.

شایان ذکر می باشد  که این یک گواهی پذیرش بوده که با سربرگ، مهر و امضاء کنگره در پنل شخصی جهت پرینت ارائه می گردد و علاوه بر این، گواهی های اصلی نیز در زمان کنگره به صورت چاپی و با هولوگرام و مهر برجسته و همراه با درج کد بین المللی استعلام آنلاین تقدیم خواهند گردید.

همچنین افرادی که درخواست داوری زودهنگام دارند می توانند هرچه سریعتر مقالات خود را ارسال نموده سپس ایمیلی حاوی عنوان مقالات و کد رهگیری آن به دبیرخانه کنفرانس (info@8icsau.ir) ارسال و تقاضاء داوری زود هنگام داده و مقاله خود را سریعتر در مرحله داوری قرار دهند. برای افراد فوق الذکر نتایج داوری مقالات حداکثر تا یک هفته پس از ارسال مقاله اعلام خواهد گردید.


تاریخ های مهم

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

گالری تصاویر دوره ششم کنگره

گالری تصاویر دوره پنجم کنگره

پوستر کنفرانس

گالری تصاویر دوره چهارم کنگره

گالری تصاویر دوره سوم کنگره

گالری تصاویر دوره اول و دوم کنگره